Aikataulu

 
 
 

On-Ramp = kuukauden kestävä alkeiskurssi, joka pitää sisällään 12 tunnin treenikertaa.

Wod / Open Gym= voit tehdä päivän treenin tai vaihtoehtoisesti treenata omia heikkouksia.

Weekly lunch time Open Door = Pääsääntöisesti suositeltu kokeneemmille CrossFittaajille, jotka tietävät mitä tekevät. Kyseisellä tunnilla ei "virallista" valmennusta.

Open Gym = Vapaaharjoitteluvuoro, jossa paikalla aina valmentaja. Voit treenata heikkouksia tai tehdä aiemmin viikolla väliin jääneitä treenejä.

Wod = workout of the day. Tunnin mittainen päivän treeni, joka pitää sisällään alkulämmön, itse treenin sekä loppuverryttelyn. Tunti sopii kaikille tasoille ja liikkeet skaalataan tason mukaan.

Takomo Gymnastics = Voimistelutunti, jossa käydään läpi erilaisia voimistelutekniikoita. Sopii joka tasolle, koska skaalaukset löytyy joka liikkeelle.

Takomo Build It = hypertrophiseen harjoitteluun perustuva tunti eli toistomäärät pyörivät 8-12 välillä.
Takomo Recovery = pitkä 50-60min matalasykkeinen treeni, jossa parannettaan tärkeintä pilaria pyramidissa eli peruskuntoa.


Ajanvaraukseen tämän linkin kautta.



Ajanvaraukseen tästä linkistä

 

*CrossFit Takomo muuttaa tarvittaessa aikatauluja.