Aikataulu

 
 

Maanantain tunnit: 6:30, 11-12 lunch wod, 15:30, 16:30, 17:30, 18:45(TakomoUG) 19:00, 20:00 Wods

Tiistain tunnit: 6:30, 11-12  lunch wod, 15:30, 16:30, 17:30, 19:00, 20:00 Wod

Keskiviikon tunnit: 7:00-8:30 Morning open doors, 16-17 Takomotor,  17-18 Gymnastics, 18:00-19:00 Takomo Build IT

Torstain tunnit: 6:30, 11-12:00 (lunch wod), 15:30, 16:30, 17:30, 19:00, 20:00 Wods

Perjantain tunnit: 6:30, 7:30, 11-12:00 (lunch wod), 15:30, 16:30, 17:30, 19:00 Wods

Lauantain tunnit: 09, 10, 11 Takomotor, 12-13 Open doors

Sunnuntain tunnit: 11-12 (Takomo Recovery) 12:00 - 14:00 Open gym

 

On-Ramp = kuukauden kestävä alkeiskurssi, joka pitää sisällään 12 tunnin treenikertaa.

Wod / Open Gym= voit tehdä päivän treenin tai vaihtoehtoisesti treenata omia heikkouksia.

Weekly lunch time Open Door = Pääsääntöisesti suositeltu kokeneemmille CrossFittaajille, jotka tietävät mitä tekevät. Kyseisellä tunnilla ei "virallista" valmennusta.

Open Gym = Vapaaharjoitteluvuoro, jossa paikalla aina valmentaja. Voit treenata heikkouksia tai tehdä aiemmin viikolla väliin jääneitä treenejä.

Wod = workout of the day. Tunnin mittainen päivän treeni, joka pitää sisällään alkulämmön, itse treenin sekä loppuverryttelyn. Tunti sopii kaikille tasoille ja liikkeet skaalataan tason mukaan.

Takomo Gymnastics = Voimistelutunti, jossa käydään läpi erilaisia voimistelutekniikoita. Sopii joka tasolle, koska skaalaukset löytyy joka liikkeelle.

Takomo Build It = hypertrophiseen harjoitteluun perustuva tunti eli toistomäärät pyörivät 8-12 välillä.
Takomo Recovery = pitkä 50-60min matalasykkeinen treeni, jossa parannettaan tärkeintä pilaria pyramidissa eli peruskuntoa.



 

*CrossFit Takomo muuttaa tarvittaessa aikatauluja.